28/11 Morbror Folke 83 år, Karin K 75 år

Ett stort GRATTIS med många till Er båda.
Morbror lät glad och pigg när jag pratade med honom innan jag åkte till Karin för att uppvakta henne.
Ett lånat kort av kusin Virone.


Morbror i egen hög person.



Jag hämtade upp Agneta på väg in till Sala torg, där vi köpte en ljuvlig vit orkidé till Karin.


Karin med sin orkidé.



Karin med sin andra orkidé som Arnth förärat sin långa hustru, han sa att en lång hustru behöver en lång blomma, så sant, så sant.


Arnth i samspråk med en glad Agneta.



Det välfyllda kaffebordet
Karin med en skiva stollen.
Grannen och Arnth.



Karin, Inger och Lasse.
Karin med händerna fulla med gratulationer.
Den godaste stollen jag ätit den kommer från den bästa stollenbagaren i Tyskland.

Karin, Arnth, Agneta, Lasse och jag har jobbat på ursprungliga SALA MASKINFABRIK, mycket att prata om vill jag lova.

Karin uppvaktades också av tre äldre ladies, helt otroligt pigga damer 73, 76 och 83 åringar. Åttiotreåringen jobbar fortfarande och såg inte en dag äldre ut än 60år.
 Tidigare under veckan hade de uppvaktat en 90 åring i gänget, 25 pers i en tvåa, hade funkat bra. Krutgummor!

Agneta och jag förundrades.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0