2012-11-20

 

Måndag:  Evelina undrade om jag kunde baka muffins som hon skulle ha med sig när hon återvände till jobbet på tisdag, chokladmuffins tog jag med mig till henne i morse när jag lämnade tjejerna på dagis.

Hon åkte redan kl 07.00.

Förra måndag frågade jag på vävspolen hur vi skall komma till rätta med solvkäpparna som hängde kors och tvärs. Fick en massa råd.
I går hjälptes Gunilla och jag åt att justera längden på en del snören, satte i hårsnoddar som jag fått av Lydia och tog bort oanvänd solv. Tack Gunilla för hjälen.
Fick skarva två varptrådar som gått av men nu är det bara att väva.
Härmed tackar jag alla fb-vänner för tipsen jag fick. 👍👍 

  

Före. 

Efter med de fina blå snoddarna.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0