Grundfors 03

I morse gick jag ner till sjön för morgontvagning ,ett lätt duggregn började så det blev en lätt dusch också, lyxigt värre. Kom att tänka Avanäs, så det blir hårtvätt nån dag jag vet att ju att det går.
Erik fick kämpa ett bra tag för att få upp den 45 cm långa öringen han fick plus fyra rödingar. För mig blev det bara en röding men den var fin 41cm.

Ikväll fick vi två 30 centimeters rödingar.
Till middag åt vi rödingsmörgåsar, gott gott i gott gott.
Lyckades kasta fast mig själv också kron gick igenom både regnjackan och jackan.
Hoppas du har det lika gott som vi har det❤❤
Fy vad svårt att gå in i texten och ändra i
iPhonen. Det få va som det är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0