Söndag 2011-02-13


2011-01-31 till 2011-02-13



Jag fick en vacker tulpanbukett av Gunilla.


Tulpan efter åtta dagar, har bankat stjälken som Ann-Christin lärt mig.


Öring ugnstekt i grädde till middag med kokt potatis smakade gott.



Bilder tagna i hallen i Kila


Lunch på stadsträdgården 2011-02-10 med pensionärerna Kerstin och Agneta


Birgith och jag
 Vi åt panerad fisk med dillsås. De har god husmanskost.


Översnöad ljuslykta.

Det hade snöat ca 30cm till fredag morgon, det tog mig två timmar att skotta garageuppfarten, Erik hade drabbats av magsjuka så jag fick ingen hjälp.


När jag skottat klart åkta jag in till Sala och åt lunch med Katarina på Johanssons café. Trevligt det var ett tag sedan vi sågs.


Sharon delikat frukt.

Agneta har varit och hälsat på en sväng i helgen, hennes mage är så fin. Det är bara fjorton dagar kvar nu innan hon skall bli mamma. På onsdag kommer hon tillbaka då kommer även Evelina med sina barn, det blir övernattning och utflykt till Uppsala på torsdag. Ser fram emot det.
Skall försöka få Evelina att reptera Adobe Photoshop med mig, jag försöker men det funkar inte, något fel gör jag uppenbarligen men vad.
På tisdag skall bilen lämnas in, det knakar i framvagnen. Inte bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0