Söndag med sport och hantverk

I dag har jag tittat på sport i TV, det har varit en hel del.
Jag har gjort en vante klar.
Sytt ett fodral till mina strumpstickor, tips från min kära kusin Karin från Rödvattnet, förutom strumpstickor innehåller fodralet ett skjutmått samt några virknålar.
Evelinas svart/grå och vit/beige matta har jag kommit igång med, men jag har problem med nickepinnarna, linorna som håller dom på plats lossnar ibland, justering krävs.


Evelina skall få komma hit och se om hon gillar det jag vävt, den vita bården som jag håller på med skall bli
10-15 cm bred.


Kommentarer
Gunilla

Sicken duktig hantverkare du är!!

Det är toppenfint.

2010-01-12 @ 09:07:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0