Sportlov kl.07.00 -25 grader

Hi,
Tog sportlov i dag, Agneta och jag har övernattat i Kila. vi tittade på skidskytte i går kväll med snacks som tilltugg. Vi såg Svensk-Finska ishockey matchen i morse den slutade 3-0. Evelina, Lydia och undertecknad tog en skön promenad i solen för en stund sedan, nu sover Lydia gott ute i solen. 

Gunilla och jag hade en rolig dag i Älvsjö, det finns massor man kan tillverka. Underbara quiltade hantverk, luffarslöjd, yllebroderier köpte en nålldyna som jag skall brodera, yllegarn till sockor. Hemresan tog längre tid än planerat vi fick vänta 1 timme och 36 minuter på tåget. Det var dom som fick vänta i 3-4 h och det fanns även helt inställda tåg, så vi hade tur ändå.


Han grinade elakt mot oss.


Gunilla och en engelsktalande tjej som skulle med samma tåg som vi, hon tycket det var unbelievable.
Vet ej om hon visste att det var snökaos ute.


Vårat tåg gick 19.16 det hade snöat en heldel.
Undrar varför dom hade dekorerat med tyll.


Vårat åppelträd blir bara finare och finare tycker jag.



Erik skall skotta taket i dag.


Här står dom i kö för reparation, SJ får be Lydia och Erik om hjälp tror jag.


Kommentarer
Evve och Lydia

ja sj kan då allt behöva hjälp! :P:P trevlgt med sällis i dag, skönt då jag inte vill ut å åka

2010-02-22 @ 14:50:50
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Syster

Jag tror att vi har lika mycke snö Bussarna här kommer när dom har lust som hörde av Eva-Maria att dom är sena

Jasså du gör som gamkon som ligger borta

Ha en bra dag

2010-02-23 @ 11:07:50
Syster

Jag tror att vi har lika mycke snö Bussarna här kommer när dom har lust som hörde av Eva-Maria att dom är sena

Jasså du gör som gamkon som ligger borta

Ha en bra dag

2010-02-23 @ 11:10:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0