Billiga böcker

Tips till dig som är ofta in till Stockholm.
Billigaste bokhandeln?

Fick nyss veta, att Drottninggatans Bok & Bild har tagit hem en ordentlig hög med Klimakteriehäxan i bokform.
Och eftersom jag alltid gör reklam för just den affären som Stockholms i särklass billigaste bokhandel - jag gynnar den så snart det drar ihop sig till födelsedagar, jul och andra tydliga läsbehovstillfällen - så misstänker jag att det lönar sig att gå dit den här gången också!
För de titlar de har i lager, de har de i princip alltid marknadens lägsta pris på.


Från det ena till det andra, i morgon skall jag sy fodral till två dynor som hör till Lydias säng.

I dagens läge kostar det drygt 33:- att köra en diskmaskin. Kaffetåren kostar visst 2.50 så man får koka full kanna och hälla på termos. Det är bra att få in sparrutiner nu när elen är så dyr.

Tjing e ling

Ingvar en jobbarkompis sen 20 år tillbaka gick i pension i dag, känns tråkigt. Han har varit en sådan där hjälpsam figur har alltid engagerat sig, även om han själv haft mycket omkring sig.


Kommentarer
Evve och Lydia

trevligt...fina vantar du hittat! puss bästa

2010-02-27 @ 10:42:00
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Agge

Bra tips mor, dit ska jag nästa gång jag är i Stockholm :)

2010-02-28 @ 00:26:09
Klimakteriehäxan

Tack för gratisreklamen - sent upptäckt, men ändå!

2010-07-28 @ 20:43:33
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0