2013-05-05


Lydia ringde i går kväll och frågade om jag ville hämta henne hon längtade efter oss, klart att jag hämtade henne.
Det är otroligt så mycket vitsippor vi har i skogen här, de ligger som en vit matta.
B o E kom med Meja halv två, de cyklade till Sala och över Varmsätra tillbaka hit det blev visst närmare fyra mil.
(Jag bjöd på Grillmiddag.)

Tjejerna ville gå en vagnsväng i det varma fina vädret och titta på mattan med vitsippor. jag stannade till för att ta ett kort och ramlade och slog mig rejält i vänster lår och arm tur för mig att benskörheten har gått tillbaka efter att jag ätit kalk och D-vitamin i många år. Ingen fraktur turligt nog. Fick sitta en bra stund för att hämta mig innan vi kunde fortsätta promenaden.
Båda somnade och sov en stund.

Vår Ornäsbjörk har redan musöron.
En massa svml.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0