2013-03-22-2


I går följde jag med Gunilla till hennes mamma Svea. Hon såg piggare ut än sist jag träffade henne, det tar tid att hämta sig efter en lunginflammation.

Nu är jag på 75an igen Evelina har prov. Och vad gör man en dag som i dag. Pysslar med flickorna, vi har torkat fönsterbrädorna, gjort rent i ugnen, pannkaksmeten står och sväller.
När man är fyra år älskar man att spruta rengöringsmedel, torka och putsa. Hon påstår att det är bara tjejer som städar, pappa städar aldrig säjer hon men jag tror inte att det är helt sant.
Nu skall skall vi grädda pannkakor.
Lydia åt bra men Meja fick gå och lägga sig hon får äta när hon vaknar. Hon var för trött för att äta satt bara och petade i maten.
Memory helt säkert är att jag kommer att förlora. förlorar alltid mot Lyddan.

Pannkaka på gräddning.

 

Memory i soffan.

Meja har vakna och ätit sin pannkanaoch Lydia vann.



Kommentarer
Anonym

Ja hon var grymm på det spelet

2013-03-22 @ 21:33:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0