2012-10-31

I dag har jag bakat fröknäckebröd, det fungerar bra tillsammans med Evelina dieten.
Lunch 150g rostbiff, en avokado, två finncrisps och blandsallad, mellanmål hallonkesella med nötter, middag 150g kyckling, broccoli och grönsallad fröknäckebröd.
Vi gjorde om gardinerna i vardagsrummet.
Fick välja på bus eller godis vi valde godis.
Fy sjutton vad trött jag känner mig, som tur är väcker barnen mig i och med att de kryper ner i min säng vid sextiden annars skulle jag kanske försova mig.
I morgon skall jag träffa Agneta med barn. Kul

 


Halloween gubben

 

Alexander och Esther i nya overallen.

 

Goda fröknäcke

 

Bus eller godis???????



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0