2012-10-22

 

I dag var det svårt att lämna flickorna på dagis. Men de hade haft en bra dag med gympa utomhus fick jg höra när jag hämtade dem, det är så himla roligt att lämna och hämta, i dag var det en liten kille som gav mej flera kramar och jag heter mormor.
Det var så vansinnigt fint vid kyrkogården så jag stannade till och tog några bilder på väg till dagis.

.
Har gjort några ärenden till Evelina, handlat mat, tillverkat en great lasange i långpannan man e ju lite gammal och seg så det tog minst tre,5 timmar att göra den, så det blev sen middag i kväll också.
Nu sover alla mätta och belåtna Alexander har jag ansvar för i natt.

Glömde nästan att berätta att vi malde kaffebönor i mammas gamla kaffekvarnen och kokade kaffe i en gammal kaffepanna på em. men vilket gott kaffe de blev. Bönorna var av Zoega märket.

 

Gott kaffe.

 

Tre höstbilder från kyrkogården följer.

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Evve

Fina bilder ! Hoppas lämningen idag går bättre!
Lassangen var toppen god!

2012-10-23 @ 01:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0