2012-11-06-2

 

Det lilla livet kom vid tvåtiden och sov till klockan sju. Meja kom ner halv åtta.
Fick åtta nålar i axeln i dag, det funkar bra det där med akupunktur = kineserna är kloka.
Efter det klippte Josse mig, så nu har jag frisyr igen.
Till mellanmål åt vi kvargplättar med blåbär. Vi skall äta middag klockan åtta, kyckling och sallad.

I källaren tränar några av medlemmarna i TEAM EKTK sryrketräning, det låter som om det gör ont, stånk och stön hörs hit upp. Evelina bossar.
Jag passar på att titta på Så mycket bättre.

 

Lydia sover gott

 

Meja har inte vaknat riktigt tror jag.

 



Var så god här är receptet om ni vill prova på, Erik kommer att få smaka på var så säker.

 

Gott var det. Ett krm salt skall jag tillsätta i smeten.

 

 



Kommentarer
Evve

Gott vad det! Både mellis å middag! Grabbarn körde på av ba fan!! :)

2012-11-06 @ 23:29:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0