Sandarne

I måndags åkte vi till min svåger och svägerska i Sandarne, när vi kom till Gävle blev anvisade att köra gamla E4an det hade hänt en olycka och bägge körbanorna var blockerade.
Det är alltid trevligt att besöka dem god mat och fika får man alltid Birgit är så duktig, dessutom blir det några matcher skippo.
Ànn-Cristine och jag var till en trädgårdshandel där köpte jag en klematis, pelargon, rosenvial, verbena och en koriander. Ànn-Christin handlade till Birgit, attans också jag glömde ta kort på pelargonerna och ampeln det blev så snyggt.
När vi åkte hem i går uträttade vi en massa inköp till poolen i Uppsala och passade på att sitta barnvakt när Agneta och Ronnie var till barnmorskan allt var bara bra. Härligt att träffa Esther hon är så himla go.
Då skall jag bara lägga in några bilder.

                                                                              

                                                              

                                



Kommentarer
Lennart

Om du går in för att redigera inlägget kan du klicka på fotona ett I taget. Då kan du välja att ändra storleken till extra stor, så att man faktiskt kan känna igen personerna.

2012-06-22 @ 00:29:50
URL: http://umepojk.blogspot.com
Anonym

Tack Lennart

2012-06-23 @ 13:02:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0