Morsdag

Jag har haft en underbar dag tillsammans med mina barn och deras familjer.
Vi har ätit gott, helgrillad oxfilè med pommes barbecue, hericots verts, halloumi ost, mozzarella och tomat, chilichokladsås och en grönsallad, efterrätt ungsbakad frukt och bär med choklad och därefter kaffe och tårta. 
 
Evelina påstår att det inte är så att har man ätit mycket gör det varken till eller ifrån om man äter lite till. jag tog två bitar tårta trots att jag är med i en tävling, det är säkert rätt som Evelina säjer, så det blir väl att gå en extra sväng.
Vi passade på att fira Evelinas födelsedag också, tänk att lilla Evelina fyller 28 år i morgon. 

De här dagarna med Esther och Agneta har varit fantastiska, jag har lärt känna Esther ganska bra. Tackar Er för de här dagarna.


Kommentarer
Agge

Tack själv bästa mor. Tur att vi har dig med eller utan apostrof på Linnea :). Älskar dig. Puss

2011-05-30 @ 16:29:18
Anonym

Tack detsamma. Ses på torsdag.

2011-05-31 @ 00:18:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0