2011-05-20

Vilken skön dag det varit. Solsken ca10° lite blåsigt.
Evelina och barnen kom vid niotiden alla med humöret på topp.
Evve åkte till Uppsla på jobbintervju och passade på att luncha med Agneta. Erikoch jag hade tänkt följa med men eftersom barnen är snoriga stannade vi hemma. Väldigt onödigt att smitta Esther.
Tog en promenad ner till Konsum i stället och handlade bl.a plåster, det går åt många plåster nu när Lydia är inne i plåsterperioden. 
Åkte in till Sala och hämtade Mejas födelsedagspresent som jag beställde för fem veckor sedan. tyckte att jag för en gång skull var ute i väldigt god tid men inte då.  Så nu får hon den en vecka för sent.
I förra veckan beställde jag en flytväst vid tiotiden ena dagen och fick den dagen efter, det kallar jag snabb leverans.
I kväll blir det talang på TV, tänk om man hade haft någon bra talang vad kul det skulle ha varit.

Två av pionerna blommar redan, normalt blommar de första veckan i juni.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0