2011-02-26 Marknad i Sala

Agneta har inte åkt in än. Vi har en tävling, jag har gissat på den 27/2 och att det skall bli en flicka. Förlorar nog hon ha inte känt något än.

I går var det marknad i Sala, vi var där alla vi som inte jobbar. Erik och jag köpte varma mössor som vi skall ha när vi åker till Sandviken och pimplar, det kan dra kallt på isen.

 Vi åkte hem till Evelina och fikade efteråt.

Lydia visade vilken fin igelkottfamiljen hon gjort på ankaret = kyrkans aktivitet

Lydia gör halsband och armband av plastpärlor. Tur för mej att hon ville att jag skulle vara med och göra en stjärna.

Jag upptäckte att brunt och lila är fint ihop, skall väva något med den färgsättningen när jag får tid..
Bra sätt att komponera färger.
I kväll blir det melodifestival igen, inte det roligaste men vad gör det. Det är ju solsidan i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0