Tisdag 10-01-26

Lydia vann danstävlingen grattis!! De ska visa hennes dansklipp i någon av reklampauserna på lets dance på fredag 27/1, det skall bli skoj. Vi skall till Evelina för en gemensam titt.
I dag har vi varit och hälsat på Agneta på hennes sista lediga tisdag, från och med februari har hon fått full tjänst.  GRATTIS !!  Hon bjöd på våfflor och bär från Heby, hallon och blåbär med grädde gott var det.
Vi gjorde en raid ner på stan, dom bor ju så centralt. Lydia hon kollade in klädställningarna precis som sin mamma, hon har väl studerat henne. Det såg så roligt ut när hon gick och kollade in kläderna, hon gillar rosa. det var bland de rosa kläderna hon bläddrade mest. Mamma titta titta.
Jag har sviter efter line dancen i söndags, jag haltar. Högra foten är överansträngd, tre timmar så där på ett bräde efter julupphållet blev tydligen för häftigt.
Det är nu -10°C och snö skall det komma i morgon hoppas det blir stora fina flingor.



Kommentarer
Evve och Lydia

ha ha ja hon har nog studerat mig! :P:P

ha ha snön börjar komma nu...ja ska snart till jess å mysa bebis!:P skoj igår love

2010-01-27 @ 08:58:24
Agge

Tack själv bästa mor det var toppenkul igår. Kom gärna förbi när som helst det är alltid så roligt att få besök. Puss

2010-01-27 @ 16:06:30
Till Agnata

Det gör jag gärna, det var så trevligt. puss och kram

2010-01-27 @ 19:14:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0