Förlust


Tänk så tråkigt att Sverige förlorade mot Danmark, det var ju säkert att vi skulle vinna. Men i denna match var Zlatan duktig tycker jag.

I onsdag blev det inga grå och svarta tyger inköpta, Gunilla hade tur hon hittade ett stort tyg i en jätttefin röd färg. Vi var först till Enköping där köpte jag en fin overall till Lydia och i Uppsala köpte jag ett par rosa fodrade manchesterbyxor som hennes mor blev glad över.
 Vi hade en trevlig dag med vackert väder, god mat och fika.
Nästa tur blir till Fjärdhundra.


Man kan virka trasmattor, här ett exempel.



Snyggt med en röd rand.

I morgon skall jag plantera lite lökar, så man har något fint att vänta på till våren.
Narzissen - Rip van Winkle och Muscari Armeniacum - Grape Hyacomths


Här några exemplar som jag planterade hösten 2006, I våras var det bara någon enstaka som kom upp.







Kommentarer
syster

Synd att det inte blev några trasor, men bättre lycka nåsta gång.Hoppas lökarna står längre än ett år.Ha bra dag Kram

2009-10-11 @ 07:38:41
Anonym

Och det där med fotboll när man tror att man ska vinna för att man har Zlatan med i laget än har han inget gjort för Svensk fotboll.Det finnsandra spelare och

2009-10-11 @ 07:44:05
Anonym

I går syntes han.

2009-10-11 @ 10:23:08
Evve och Lydia

ja det sög att vi förlorade i går..:( fina blommor..ses snart!

2009-10-11 @ 10:23:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0