Hårklippning

I veckan har jag gjort fjärde fattigdombeviset klar. Det är visst vårens färg.



I går tränade jag hos Evelina innan jag klippte mig, så nu har jag träningsvärk i magen.
Fick med mig två små busfrön hem, de ville så gärna följa med och sova över, De behövde lite omväxling, Lydia har vattkoppor då får man inte vara på dagis.
Vi gjorde pizza och körde lite torsdagsmys.




De sov till 8.45.



Det var en pampig invigning av OS.
Nu blir det att sitta en hel del framför dumburken de kommande fjorton dagarna. Tur man är pensionär.






Kommentarer
Lennart

Du och Erik har väl vaccinerats mot bältros?

Svar: Nej det har vi inte, vi har haft vattkoppor.
Rosita

2014-02-09 @ 03:49:30
URL: http://umepojk.blogspot.com
Lennart

Då har du fått det om bakfoten. Det är precis för att du haft vattkoppor som du kan få bältros. Viruset blir kvar i kroppen, och kan slå till senare. Ka-Ron hade det för ett par år sen, och det är bland det värsta jag kan tänka mej. Hon klarar smärta bra, men var helt förtvivlad, även med smärtstillande. Ni borde skynda er! Är också förvånad att svenska barn inte vaccineras mot vattkoppor. Här vaccineras alla barn sen minst 15 år sen. Barn måste få det för att börja skolan.

Svar: Får kolla upp det
Rosita

2014-02-09 @ 17:08:30
URL: http://umepojk.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0