17/4 2011 - 18/4 2011

Jag skulle se efter Esther natten mot måndagen den 18/4 och eftersom jag skulle vara barnvakt till Evelinas barn på måndagförmiddag sov vi hos Evelina för att avar på plats redan på morgonen. Vi sov i gymrummet i källaren och det gick bara bra, vid ett tiden och halv fem vaknade hon och fick välling.
På morgonen till frukost kom Erik och Evelina åkte till sitt jobb. Erik såg efter Esther under tiden jag och Meja åkte och lämnade Lydia på dagis. Lydia var jätteledsen att bli lämnad, det skar i mormorshjärtat då, helst skulle man ha velat ta med henne hem igen.

Meja fick spagetti och köttfärsås, det gillar hon.


På eftermiddagen när vi hämtat Lydia och Agneta kommit för att hämta Esther fick Lydia hålla kussesinen



Stolt Lydia med Esther.


Kommentarer
Agge

Både jag och min syster är otroligt lyckligt lottade som har dig och pappa som alltid ställer upp för oss och våra familjer. Puss älskade mor, du är BÄST!!!

2011-05-04 @ 21:46:37
Evve

Håller med föregående talare!! Bästa ni!! Lydia gillar spagetti men de är meja som jag antar du menAde :) (texten till bilden ovan)

2011-05-05 @ 01:59:26
Anonym

Tack min flickor

2011-05-05 @ 07:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0