2012-10-24

Har börjat känna av halsen, gurglar med saltvatten morgon och kväll.
Vi gratinerade en helgskinka på fm. som vi åt 150gr av plus avokado och sallad till lunch. Skinkspadet kokade jag ärtsoppa på.
Agneta och barnen åkte hem och jag skjutsade Evelina till lasarettet på återbesök efter lunchen.
De tog bort bandaget så nu har hon bara en elastisk binda, nu är vänsterfoten den fule och högerfoten den fina, Evelina blev nog lite förvånad över att den blev så smal och fin.
Hennes kommentar "jag har ju en smal fot".


Benny och barnen fick fläskpannkaka gjord på dinkelfullkorn till middag Evelina ock jag åt skinka och sallad bra mat för en diabetiker med högt blodtryck.
I morgon åker vi till Heby och hänger skall avsluta fönsterputsningen på övervåningen om nu inte Erik har gjort det.

 

Ärtsoppa

 

Lyckad operation

 

Middag

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0