Besök i Onsäng

I måndags 2011-05-16 åkte vi tidigt till Ann Christin, väckarklockan ringde redan kl fem. Vi åkte vid sextiden skulle ha varit framme före åtta men eftersom vi tog av från E4 lite för tidigt så kom vi fram 30 minuter senare än beräknat. Det blev en sväng förbi Sunnanå och Bergvik, fina trakter.
Erik hjälpte till att byta virket i husknutarna, det mättes och köptes virke som kapades till rätta längder och grundades för att sedan spikas på plats dagen efter. På eftermiddagen åkte vi till Bertils och fick kalops till middag, jättegott. Erik och Bertil tvättade garaget.
Vi spelade två skipo Birgit och jag vann båda. 
Det är alltid så roligt att titta i Ann Christins trädgård hon har så många fina växter vet inte namnet på alla.
Se här!


Tisdag: Efter att Erik spikat fast knutbräderna och jag fått med mig lungört, tötel och en upprättstående viol? åkte vi hem.
Tack Ann Christin, Birgit och Bertil för denna gång.
Där väntade Agneta och Esther vi skulle se efter Ester medans hennes mor joggade vårruset i Västerås.
Se här på Esther den hårfagra, hon är ju för söt i sitt hår.

Onsdag 18/5: Jag var uppe redan kl sex i morse, Esther och jag tog en morgonpromenad på 45 minuter, sedan blev det frukost innan vi, vid niotiden åkte till Kila. Där vi putsat och fejat hela dagen inför husvisningen i morgon torsdag. Kom hem vid tio tiden lite trött.
I morgon skall Evelina lägga sista handen på stylingen medan Meja och Lydia är här.  



Kommentarer
SYSTER

MÅNGA FINA BLOMMOR MEN BLOMMANS BLOMMA ÄR SISTA BILDERNA HUR FIN SOM HELST

2011-05-19 @ 11:11:49
Agge

Haha, hon ser verkligen ut som ett penntroll :). Tack för hjälpen bästa mor! Puss

2011-05-20 @ 09:39:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0