Onsdag 2011-02-23 Grattis Christian!

I lördags firade vi Agnerta, då var det 30 år sedan vi hämtade henne på Arlanda. Ann-Christin var höggravid då och vilket medförde att Christian fyller 30 år i dag.
GRATTIS Christian och jag hoppas att du har haft en bra födelsedag.
 
I måndags gjorde jag 31 fransar så nu har jag 48 stycken, övning ger färdighet.
Har fått inflammation i händerna igen, hoppas det går över utan kortisonspruta. Men det är svårt att vila, skulle egentligen sitta i soffan med armarna i kors.
 
I går och i dag har Evelilna och Meja varit och hälsat på, Evelina sover så dåligt en timme natten till tisdag en och en halv till i dag, hon har fått vila sig lite i alla fall, tyvärr kan hon inte koppla av och sova. Man blir orolig.

Agneta har fått högt blodtryck så hon kollas varannan dag nu. Blir det för högt sätts hon igång. Skönt att hon är fullgången i alla fall.

Jag har sytt en gardin i eftermiddag.


I torsdags eller var det i söndags? åkte vi till Karlssons.

En glad Lydia

Lydia och jag delade på en bakelse.

Meja har ätit lax och potatis.


Kommentarer
Anonym

Trevligt med en ny rapport Synd att Ewwe inte kan sova Fint tyg

2011-02-24 @ 10:30:11
Agge

Tjusig gardin mor, du kan du! Ta det lugnt med händerna vila ordentligt. Puss bästa!

2011-02-24 @ 12:40:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0