Må-bra-stund och Lydias premiärdopp

Diana  en i vävlaget säljer Aloe-vera produkter för FOREVER hennes Mobil 070-2455670. Hon hade en må-bra-stund med Gunilla och mej i tisdags, vi fick prova på bl.a Sonya-serien. Produkterna verkar vara jättebra.

Jag har dessa produkter i min ägo, jag fick flera tips på hur jag kan använda dom till annat än vad jag har dem till, man kan t.o.m. äta gelerna. Tack Diana för råden.

Det är en nötkaka som står där. Receptet är ur Per Mobergs fina kokbok.

På eftermiddagen kom Evlina och barnen på besök. Lydia tog ett permiärdopp i stora poolen.



Kommentarer
Evve och Lydia

härligt ni ser ut att ha det..:P

lydia gillade premiär badet skarpt!

2010-06-11 @ 23:18:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0