Hook of Sweden

Jag köpte en krok på mässan.


Välkommen till hookofsweden.se!

Du kan själv påverka kroppens egen självläkningsförmåga!

Grundtanken i akupressur är att när energin, Qi, rör sig harmoniskt i kroppen så håller vi oss friska och mår bra.

Akupressur påverkar kroppens egen självläkningsförmåga. Egenvård, lindrar och befrämjar harmoni och hälsa i hela kroppen.

Om man lär sig var aku-punkterna ligger, kan man trycka på den spända eller ömma punkten tillsammans med punkter i andra delar av kroppen. Då kan man få en ännu större effekt i det område där problemet finns.

Den visas i reklamen på tre tv-kanaler i TV3, TV5 och jag tror hon sa TV9 under.

Jag har hittat flera ömma punkter på ryggen som jag tryckt på tills spänningen avtagit, det skall bli spännande att se hur effektiv den är.

Ann-Christin jag tar med mig den nästa gång vi kommer så du får testa den.



Kommentarer
Evve och Lydia

den var skön!

2010-02-06 @ 18:44:53
Ann-Christin

Hmmm, jag undrar jag. Du får rapportera hur behandlingen går.

Kram

AC

2010-02-07 @ 09:38:53
URL: http://www.onsängens.se
Syster

Den värkar stor och otymplig

Men huvudsaken den kommer till användning och hjälper som den skall

Kram

2010-02-07 @ 11:42:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0