Annandagen 2010-12-26

God fortsättning önskar jag Er alla!!

Sedan sist har jag varit ute och ätit lunch med pensionärerna, vi skall träffas igen efter Knut.
Veteranfest har jag varit på, det är alltid roligt att träffa gamla som nya veteraner.

Det är annandagen och vi sitter bara och degar.

Skottat snö har vi gjort väldigt ofta, nu är det 52cm. Vi måste nog  försöka skotta garagetaket innan det blir blia.

Det är dags att skotta garagetaket.


Birgit har fyllt 80 år, vi var där och fick en jättegod middag


Ann- Louise och Meja


Evelina och flickorna var med


Så här såg det ut när vi kom hem. den tallen finns inte mer.


Bilder från julafton

Dopp i gryta

Vilken sång sjunger vi?????





Lydia intresserad av Mejas julklapp


Meja lycklig över tigern.

Hej då vi ses och hörs!


Kommentarer
Syster

Trevligt med en uppdatering fina kort ha det bra KRAM

2010-12-26 @ 19:19:54
Evve

fina bilder!!



jag gissat på "i ett hus!" :P

2010-12-27 @ 12:11:27
Bertil

Välkommen tillbaka i bloggvärlden.

2010-12-27 @ 15:44:17
URL: http://sandarnegubben
Rosita

Tack Bertil

2010-12-28 @ 15:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0