Barnvakt


Det är roligt att man får förtroendet att vara barnvakt.
Lydia är så nöjd och glad hon är en riktig spelevink, man får skratta ofta när hon är här.
I går gick vi till affären och köpte vattenmelon som hon älskar, hon passa på att ta en liten tupplur samtidigt.
Hon har bara vaknat två gånger och velat ha nappen i natt. Kockan åtta åt hon hon en portion gröt och drack mjölk.
Lunchen var god, det var en köpt pastarätt gott med melon till efterrätt. 




Hur är det nu pappa gör?



Pappa håller med en hand, men jag behöver nog två




Morfar är snäll och hjälper mej, mjölkpaket är tungt när det är nyöppnat



Det gick ju bra.



Morfar tycker det är bättre att jag dricker ur glas.

Efter en lång tupplur på eftermiddagen är hon nu hemma i Kila igen, om fjorton dagar skall vi göra om det. Det längtar vi till, då är hon stora damen ett år.





Kommentarer
Syrran

Ditt barnbarn värkar fycka om mjölk i stora lass. Hoppas att du sover gott när hon sover över.

Kram

2009-09-13 @ 22:27:47
Syrran

Ja det gör jag, nu när jag har börjat ligga på spikmattan somnar jag om när jag stoppat in nappen.

2009-09-13 @ 22:42:49
Evve

hahah hon är skoj hon!

fina bilder...ni är då toppen puss

2009-09-14 @ 07:54:15
Syrran

Evve får hon göra så hemma eller bara med morfar Kram

2009-09-14 @ 10:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0