Jag blir så less

Hej,

I dag har jag och Agneta shoppat i Stockholm under tiden som Erik var på kurs.
Vi började med ett fika och avslutade shoppingen med middag tillsammans med Erik innan vi åkte hem till Ronnie som bjöd på kaffe och kaka.
När vi åkte hem tittade vi in på Maxi, köpte lite mat och ett träningslinne som jag skall ha när jag Step-Uppar billigt och bra tyckte jag. Kollade kvittot först när jag kom hem dom hade tagit betalt för 2 st linnen, det blev ett dyrt linne.  Det är ju några mil in till Uppsala så man åker ju inte tillbaka bara så där. Tänk att detta händer stup i kvarten. Man blir så less. Skall göra ett försök att få pengarna tillbaka nästa lördag, när jag ändå skall in till Agneta. Håll tummarna.


Kommentarer
Evve och Lydia

klart vi ska fixa pengarna!

2009-10-26 @ 12:17:47
Syster

Ja man kan ju tött för mindre.Hoppas det ordnar sig

2009-10-26 @ 21:42:09
Agge

IRRE, dumma dem! Hoppas verkligen att du får pengarna tillbaka. Tack för senast, jag längtar till lördag :). Puss

2009-10-27 @ 16:57:25
Evve

längtar lördag mest!

2009-10-28 @ 19:25:56
Evve

pax välja kudde först...;)

2009-10-28 @ 19:26:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0