Bennys födelsedag

Grattis på födelsedagen Benny


Lydia hjälper till med paketöppnandet. Benny i en spritterny sweatshirt


Benny blev snygg i nya tröjan


Vi fick jättegott fika med hemgjord tårta.


Goda tårtan


Tårta är gott,kan jag få en bit till undrar Lydia.


Högbergs nya husdjur.


Rita är inte så dumt, men jag blev blå i handen.

 Lydia har stailat håret med tårtklet.

Att gå omkring med morfars skor roar lilla madamen.

På eftermiddagen planterade jag lökar och rensade ogräs. I går putsade jag fönster det var hyfsat varmt och soligt så det gick bra, men jag tog inte alla. Högbergs kom förbi på väg till Agneta och Ronnie. Benny hjälpte Erik med sandfiltret. Idag har det regnat så dom återstående fönstren får vänta till nästa helg.
Trevligt att säja Högbergs.



Kommentarer
syster

Jätte fin tårta värkra smarrig å god.Vilken snygg tröja unge herr Högberg harJa familjen blir bara större utan ansträngning.Trevligt så.

Kram

2009-10-11 @ 21:24:57
Evve och Lydia

skoj att ha er här..:P

imorgon får ni busa mer med varandra!

2009-10-12 @ 08:35:19
Anonym

Det kommer att bli kul.

2009-10-12 @ 08:54:11
Evve och Lydia

sen längtar vi förstås till nästa ons..;) då kommer vi till dej i heby!

japp i more vi frullen tränade vi på mommo...(tyvärr utan framsteg) :(

2009-10-12 @ 15:36:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0