Mysafton

I lördags åkte jag och Evelina till Agneta, vi skulle ha en myskväll.
Jag fick tillbaka pengarna på Maxi som dom tagit för mycket helgen innan, det var nemas problem.
Vi handlade ingerdienser till hemmagjord pizza på Gränby.

Mina pizzor det är bara osten som fattas, vi la på mozzarellaost.



Agneta och Evelina förbereder sina.


Vi tittade på körslaget och åt snacks och ost till.

På söndag åt vi hotellfrukost, vi tackar Evelina för tipset.



Stackars Ronnie fick gå tipspromenad när han kom hem på söndag. Han hittade Affe i torktumlaren. Evelina gömmer alltid Affe när hon är på besök.

Söndagem i Kila. Linedancen varinställd.



Lydia hämtar sin bok.



Och undrar vem som skall läsa.



Det blev morfar som blev utvald.



Hon har börjat klättra.



Det är lite oroligt, hon klättrar på allt.
Pallen hade Evlina vänt med trappsteget mot väggen men det gick lika bra att klättar på tvärstaget,
det var bara lite osäkrare..



Kan jag få komma upp undrar Lydia.

Idag har dom varit och hälsat på.
Jag hade tänkt jobba denna onsdag och vara ledig på fredag men jag var så trött i morse. Vi hade  Kurs om de nya standarna som träder i kraft vid årsskiftet, både på måndag och tisdag. I går kväll var jag och en kollega till Västerås och lyssnade på Lasse Eriksson och Kristina Östberg, dom pratade om mobbing på arbetsplatsen ur KBT-perspektiv. Intressant. Lasse är ju rolig så det blev många skratt.
Det har varit en lugn och skön dag.



Kommentarer
evve och lydia

ÅÅå vilka fina bilder!!

vilket sött barnbarn du har! :P:P

underbar dag! vi älskar er!

2009-11-04 @ 20:35:50
Agge

Vilka superfina bilder mor :). Tack för i lördags det var supermysigt, det måste vi göra fler gånger :). Puss bästa mamma

2009-11-04 @ 22:43:21
syster

verkar som ni har haft en trevlig kväll med mycket goda pizzor, Annat gott.Ja det är ju oroligt när dom klättrar överalltMan har ju hjärtat i halsen hela tiden.

2009-11-04 @ 22:45:05
Anonym

Roligt att du fick tillbaka pengarna

2009-11-04 @ 22:46:56
Anonym

Vi skall vara barnvakt på lördag, då får man väl ställa upp pallarna på bardisken. Vi har köpt en grind till övervåningen.

2009-11-05 @ 18:03:26
Syster

Hoppas ni får en lugn och trevlig kväll utan att behöva ha hjärtat i halsgropen

Kram

2009-11-07 @ 16:30:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0